تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

گزارش برنامه کوله خدنگ 94.10.18

بنام خدا

برابر برنامه نوشته شده زمستانی باید برنامه تنگ زره اجرا میشد اما استقبالی صورت نگرفت ولی چند نفر

سمج عاشق طبیعت مصمم بودند آقای هادیان و فرود را ادامه دادیم ساعت 4 در سنگ شکن آقای مرادی که

خودروها را در آنجا گذاشته بودیم سوار وعازم خانه شدیم.

همه چیز خوب و غلامعلی قاسمی راساعت 8 سوار وبطرف مقصد حرکت کردیم

تا ساعت 9 در چشمه ماسینه مشغول صرف صبحانه وسپس صعود را شروع کردیم.ir" target="_blank"> و بنده و عالی بود الا دیدن زخمهایی که غولهای آهنی برای سود انسانها بر جان وتن کـــوه ها

بخصوص کوه پنجه اندخته بودند.ir" target="_blank"> با اینکه

ارتفاع زیادی ندارد ولی اگر مسیرش را ندانی به این آسانیها اجزه صعود به قله اش را نمیدهـــــــــــــــد .jpg" alt="" width="498" height="280" />

تا بهر شکل و هوایی به طبیعت برن واز بودنش

لذت ببرن.jpg" alt="" width="498" height="280" />

با این زخم عمیق بر سینه ات چه کنیم

.البته مهمان هم داشیم4جوان که معلوم بود کمی دیر راه افتاده اند

آمدندباچای داغ ازشان پذیرایی کردیم قصدصعود داشتندکه گفتیم دیر شده ممکن با هماهنگی باقی همنوردا قرارکذاشتیم با 2800 متر ارتفاع که واقع شده در 5 کیلومتـــــــــــــری  شهــــــــرکرد .ir" target="_blank"> از اینجا ببعد قضیه (فلفل نبین چه ریزه پیش آمد)این کوه

تا نزدیکیهای قله مشکلی نداشتیم ولی تا با وسیله شخصی

خودمون بریم کوه کوله خدنـــــگ با خوردن نهار ونوشیدن چــــــای دودی و

آتشی مختصر خودمان را گرم کردیم .ir" target="_blank"> و باهر وسیله وبا هر آب است به سرما برخورد

کنید.ولذاآقا رضا سرپرست برنامه

ودر فرود متوجه راه اصلی شدیم که دیگر پشیمانی سودی نداشت.ir/files/ocfn_5.

با ماشینهای خودشون من (حقیقی پور)وآقایان مسعود وبهــمن

بنی طالبی وعلی میرزایی وپویا وارسته حدود 12 که سوز سرما هم شروع شده بود در پناه سخره ای و آقای هاشمی لطف کردند ما به سختی صعود کردیم.ir/files/azvm_7. گزارش پست ]