خوش آمدید

جستجو

گزارش برنامه کوله خدنگ 94.10.18

بنام خدا

برابر برنامه نوشته شده زمستانی باید برنامه تنگ زره اجرا میشد اما استقبالی صورت نگرفت ولی چند نفر

سمج عاشق طبیعت مصمم بودند تا بهر شکل و باهر وسیله وبا هر آب و هوایی به طبیعت برن واز بودنش

لذت ببرن.ولذاآقا رضا سرپرست برنامه و بنده با هماهنگی باقی همنوردا قرارکذاشتیم تا با وسیله شخصی

خودمون بریم کوه کوله خدنـــــگ با 2800 متر ارتفاع که واقع شده در 5 کیلومتـــــــــــــری  شهــــــــرکرد .

آقای هادیان و آقای هاشمی لطف کردند با ماشینهای خودشون من (حقیقی پور)وآقایان مسعود وبهــمن

بنی طالبی وعلی میرزایی وپویا وارسته و غلامعلی قاسمی راساعت 8 سوار وبطرف مقصد حرکت کردیم

تا ساعت 9 در چشمه ماسینه مشغول صرف صبحانه وسپس صعود را شروع کردیم.

تا نزدیکیهای قله مشکلی نداشتیم ولی از اینجا ببعد قضیه (فلفل نبین چه ریزه پیش آمد)این کوه با اینکه

ارتفاع زیادی ندارد ولی اگر مسیرش را ندانی به این آسانیها اجزه صعود به قله اش را نمیدهـــــــــــــــد .

ما به سختی صعود کردیم.

ودر فرود متوجه راه اصلی شدیم که دیگر پشیمانی سودی نداشت.ســــاعت

حدود 12 که سوز سرما هم شروع شده بود در پناه سخره ای با خوردن نهار ونوشیدن چــــــای دودی و

آتشی مختصر خودمان را گرم کردیم .البته مهمان هم داشیم4جوان که معلوم بود کمی دیر راه افتاده اند

آمدندباچای داغ ازشان پذیرایی کردیم قصدصعود داشتندکه گفتیم دیر شده ممکن است به سرما برخورد

کنید.از دوستان جدید خداحافظی کردیم و فرود را ادامه دادیم ساعت 4 در سنگ شکن آقای مرادی که

خودروها را در آنجا گذاشته بودیم سوار وعازم خانه شدیم.

همه چیز خوب و عالی بود الا دیدن زخمهایی که غولهای آهنی برای سود انسانها بر جان وتن کـــوه ها

بخصوص کوه پنجه اندخته بودند.این مناظر جگر هر آدم طبیعت دوستی را خراش میداد.

با این زخم عمیق بر سینه ات چه کنیم

این مطلب تا کنون 28 بار بازدید شده است.